Inspirations och utveckling kalender

Jag har ett litet tips. Jag har gjort en inspiration och utvecklingskalender. Jag har tagit bilder från varje månad som jag fotograferade förra året och satt dem på respektive månad. Nu visade det sig att jag inte riktigt fotograferat en konsert varje månad, typ två-tre utan men jag hade istället fotograferat tre konserter en annan månad, så jag tog bilder från månaden innan och så.

Jag gjorde detta för jag skulle se vad jag gjort, vad jag åstadkommit och hur jag utvecklats. Jag är sämst på att ge mig själv beröm i någon form, så detta var för mig ett stort steg, så om det finns någon därute med samma problem så är detta ett bra alternativ. Även om jag kommer titta på bilderna och se vad jag kunde gjort bättre så kommer jag ha i bakhuvudet att det var för ett år sedan och att jag nu kan se objektivt(eller relativt objektivt) på hur jag kan förbättra mig utan att tortera mig och kritisera sönder mig själv.DSC_1839 DSC_1840 DSC_1842

Kommentera

