Julgalan och en tår

I helgen var jag på Julgalan, det var första gången jag fotograferat livemusik sedan jag köpte mitt nya objektiv. Så jag var spänd och lite orolig. Det gick bra. Lite mer än halvvägs in bestämde jag mig för att kika på hur skärpan satt, och den satt bättre än den någonsin gjort med ett vidvinkel. Jag fällde en liten tår, för det var inte mitt fel, mitt förra vidvinkel var verkligen trasigt. Glädje tårar är de finaste.

[easyrotator]erc_10_1354015775[/easyrotator]

Kommentera

