Challenge accepted!

Laddade ner en ny app till min iPhone igår. Jamie Olivers App! Min husgud, En absolut fantatiskt inspirerade människa. Appen är helt fantastisk(såklart), De finns video-tutorials, recept och en inköpslista, där man kan få alla ingredienser från ett recept man vill göra men man kan också lägga till saker men behöver i övrigt, tex mjölk. Och massor massor mer. Galet bra upplagd. Recepten är steg för steg, vad man behöver för utrustning, matvaror osv. Nackdelen är att ”recept-paketen” kostar lite pengar. Jag köpte ett vegetariskt recept-paket. 12 recept. Eftersom jag såg Julie och Julia för några dagar sedan så fick jag idén att jag ska laga dessa 12 recept på 18 dagar. Ta lite bilder och slänga upp här.  Förhoppningsvis kan jag inspirera er.

Challenge accepted!

Kommentera

