dropp dropp

Sitter nu för tiden och läser kurslitteratur i massor, ny termin, ny kurs Medie- och kommunikationsvetenskap BSå igår kväll kände jag mig fotografiskt undernärd, så jag bestämde mig för att göra nått kreativt snabbt. Blev lite droppbilder. Bytte lite olika bakgrunder för att få färg skiftningar i dropparna, använde mig bland annat av min kurslitteratur, man tager vad man haver. Har lite fotoprojekt på G, de känns skönt. Bla annat ska jag fotografera porträtt med en helt ny modell, fotografera kläder till en modebutik och fotografera konsert åt musicstage.se.

Nikon D300s, Nikon 55-200mm f/4-5.6G ED IF AF-S DX VR + Nikon SB-600

@200mm – f/6.3 & 8.0 – 1/200sek – iso 250 

Kommentera

