Bloggpaus

Som ni märkt har jag tagit en bloggpaus.  Jag har jobbat, pluggat och haft saker upp över öronen nu i några månader. Fotograferar gör jag självklart fortfarande, i mängder men inget kommer upp här. Gick in idag för att se hur de ser ut som besökare och ni är så trogna, vilket är jättefint. Och eftersom ni fortfarande följer mig trots min svaka så vart jag inspirerad. Så jag tänker försöka börja lägga upp bilder igen fast nu utan text, mest bara massa bilder. Kanske är mer relevant när det är en fotoblogg. Så förhoppningsvis kommer de upp lite bildbomber. Hoppas ni hittar tillbaka och fortfarande finner bloggen inspirerade.

Kommentera

