Twitter

Jag hinner fortfarande inte att blogga. Något jag hinner med är 140 tecken, dvs twitter. Jag twittrar om fotografiska grejer, som att jag fått foto ackreditering på Live at Heart! (Konsertfoto i mitt hjärta) Det blir en del instagram bilder också, så följa mig där om ni vill veta vad som händer i mitt liv just nu http://twitter.com/#!/JennyHallstrom. För det är alldeles för mycket för att hinna blogga också. Har jag sagt att jag kom med i redaktionen på Lösnummer? 😉

Förra veckan fick jag en av mina första digital kameror skickat till mig från Sundsvall, den är trasig och jävlig men absolut bra att ha i väskan!

Kommentera

