Fotoackreditering på Visfestivalen Kompledigt!

Jag fick precis veta att jag fått fotoackreditering(fotopass) på visfestivalen Kompledigt. Det ska bli exremt roligt. Jag älskar att fotografera konserter. Det kommer vara som ett provgig åt Musicstage. Jag hoppas jag kommer ta grymma bilder så de vill att jag ska bli en av deras konsertfotografer. Det skulle vara en galen möjlighet och erfarenhet. En sak som är rätt skön är att jag känner mig ganska lugn inför giget. Jag har en bra ny kamera, jag vet vilka inställningar som ungefär kommer behövas, jag har ett bra ljusstarkt objektiv och jag vet att jag kommer älska att vara där. Jag är mest nervös inför att det är i en annan stad men det ska nog gå bra ändå. Jag kommer säkerligen googla fram lite konsert fotograferings tips för att känna mig extra förberedd. Jag är peppad, det kommer bli grymt. Nämnde jag att det är i helgen? Så det är  bara att återkom under helgen för då borde det finns lite bilder här. Nu över till ett litet självporträtt i väntan på konsertbilderna 😉

One Comment on “Fotoackreditering på Visfestivalen Kompledigt!”

  1. kul du är med!

    Nu ligger mitt första videoinlägg uppe! 🙂


Kommentera

