Har du någonsin fotat dig själv mitt i natten?

Det har jag precis gjort. Mina uttryck är så varierande och spännande. Så jäkla underhållande. Jag älskar den första bilden på halva mitt ansikte, även om jag ser lite väl bestämd ut.

(Bilderna är tagna med Nikon D300s,18-55mm f/3.5-5.6 GII AF-S DX Nikkor, Nikon SB-600+softbox)

 

 

One Comment on “Har du någonsin fotat dig själv mitt i natten?”

  1. Johan B skriver:

    Det är väl klart man har fotat sig själv mitt i natten någon gång. Brukar du aldrig gå ut och fota om du har någon idé typ, även om klockan är kring 03 eller något sådant? Hehe : )


Kommentera

