Sista semester veckan

Detta är min sista vecka med semester. Jag ser fram emot att sätta igång med alla projekt, jobb och plugg. Även om det är skönt att vila ibland så föredrar jag fart och fläkt. Till helgen får jag besök av mina föräldrar, då kommer jag fota lite andra saker än min kattsambo som för tillfället är väldigt utsatt 🙂

3 kommentarer on “Sista semester veckan”

  1. Sofia skriver:

    Vad tycker du om hösten? För- och nackdelar? Hiss eller diss? Lämna gärna ett svar i min blogg 🙂 Ha en bra dag! / Holgersson

  2. Emma skriver:

    Jättefin blogg du har jenny 🙂
    kram

  3. Fantastisk bild. Hit till din blogg kommer jag gärna åter.


Kommentera

