Harleqeen

Här kommer lite mer bilder på grabbarna i Harleqeen. Dessa grabbar har blivit upptäckta av ett skivbolag i USA, läs mer om det här! Vill ni lyssna på deras musik tycker jag ni besöker deras myspace 🙂 

One Comment on “Harleqeen”

  1. Johanna K skriver:

    Riktigt snygga bilder må jag säga och speciellt den sista! Jag har inte hört dem förut, vilket är synd, tänk vad jag har missat. Korkat att inte leta upp dem då min pojkvän spenderade en hel del tid i studion med dem. Jösses!

    Förresten måste jag bara få säga att din sambo är mer än lovligt söt, hihi.

    / Johanna


Kommentera

