Pentax to Nikon adapter!

Jag beställde för ett tag sen en adapter som skulle göra så att min pappas analoga pentaxs objektiv skulle passa min också relativt gamla digitala nikon, när jag kom hem till Örebro så var den där och den funkade! Lycka deluxe. Jag provade att fota lite på mig själv och på katterna jag ska kattvakta i sommar, så mer bilder på dem kommer garanterat komma, fotogeniska små damer det där.  Det här med analoga objektiv på digitala kameror är en riktig utmaning, I love it! Måste öva mera men jag tänkte dela med mig av lite bilder ändå. Hoppas ni får en glad lördag!

3 kommentarer on “Pentax to Nikon adapter!”

  1. Alex skriver:

    Jag letar efter en sån adapter också. Var köpte du din och vad hette produkten?


Kommentera

