”Nytt” analogt objektiv

I tisdag var jag på väg till stranden när vi stannde till på Erikshjälpen och där hittade jag ett gammalt analogt objektiv(40mm F/1,8) som passade min trogne kamera. När jag kom fram till stranden och insåg att skärpan var fantastisk blev jag så lycklig att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med mig själv. Ungefär lika glad vart jag när jag tittade på bilderna på datorn. Skärpan är så jäkla underbar. Dock måste jag lära mig att kontrollera objektivet bättre. Eller kanske mer bestämt dess bländare. Men fin fin fina bilder blir det. Ett litet smakprov, fler kommer garanterat i framtiden!

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/2555936/jenny-hallstrom?claim=4qvvwustxe6″>Follow my blog with Bloglovin</a>

 

 

 

One Comment on “”Nytt” analogt objektiv”

  1. jennpenn skriver:

    Hejhej!
    Jag har frågestund på bloggen just nu!
    kolla in och ställ fråga vettja!


Kommentera

