Sex favoritbilder från Riksårsmötet!

Efter en fullspäckad helg med bloggande och fotografering har jag nu tagit mig till Sundsvall för att vara här en stund.
Min absolut favorit bild från RÅM är bilden på vår förbundsordförande Martina Anlér!

One Comment on “Sex favoritbilder från Riksårsmötet!”

  1. Martina skriver:

    Hej Jenny! Jag sitter just nu och plockar ihop mina sista grejer och är mitt uppe i överlämningen till Hala. Den 31 augusti är sista dagen för mig, då checkar jag ut. Jag hade sparat länken till ditt blogginlägg för att kunna spara ner det efter att jag slutade. Om det är möjligt så skulle jag gärna vilja ha det foto du tog på mig med tårtan. Känns det okej så skicka det gärna till martina.anler@gmail.com. Stor kram och tack för en fin blogg!/Martina


Kommentera

