Konsten att fotografera krypande kryp

Efter jag lämnat in mina sista skoluppgifter för den här terminen så tog  jag kameran och gick på en promenad. Det slutade med att jag hittade några mer eller mindre(!) frivilliga modeller. Några småkryp.


Jag vet inte om ni tänkt på hur söta humleändor är? Jag tycker de är galet söta men jag lyckade inte riktigt fånga en bra bild på dessa små rumpor.. Tänkte ge mig ut på ett nytt försök någon dag. Så bättre bild kommer 😀

One Comment on “Konsten att fotografera krypande kryp”

  1. Gammelsmurfen skriver:

    MYCKET fina bilder!! 🙂


Kommentera

