Dag 25: I all hast

Jag ber om ursäkt för jag inte lagt upp bilder på några dagar nu men det är så himla mycket med plugget. Det är verkligen en riktig slutspurt! Bara två design uppgifter kvar. Typografi och logotyp. Sedan är det sommaruppehåll. Försöker komma på något att sysselsätta min sommar med, bland annat så försöker jag fixa lite TFP jobb eller bara andra allmänna fotografiska uppdrag eller kanske bara ett vanligt jobb. Efter mitt foto/blogg uppdrag på RÅM den 10-12 juni är jag helt ledig. Detta ska jag nog ändra på! Ska nog ta ett par dagar att bara vara också 🙂

Över till dagens tema som verkligen var i all hast. Igår lyckades jag hinna med att ta några självporträtt. Ruskigt tråkigt men det var de enda jag hade hemma 😉

Kommentera

