Dag 11: Min vardag

Igår var temat tokigt och jag hade inte tid att blogga eller ta någon bild, det var ju tokigt, vilket också passade temat!
Varför jag inte hade tid kan jag förklara med dagens tema. Just nu är med vardag full med skolarbete men framför allt är det fullt med arbete inför min redesign grupp förSköna’s premiär. Vi är några tjejer från Röda Korsets Ungdomsförbund som syr om kläder och har en egen vintageavdelning på Röda Korsets secondhandbutik här i Örebro. Vår premiär är på lördag och det är mycket att göra inför den, vilket är jätte roligt! Kolla in vår blogg om du är nyfiken: http://forskona.blogspot.com/

Morgondagens tema är:  ”ljus”

Kommentera

