Nikon SB-600 och en Iphone 3G

Idag fick jag min Nikon SB-600 som jag köpt på tradera. Fungerade hur fint som helst. Dock är det svårt men enormt spännande. Provade den lite snabbt på min stackars sambo. Hon var inte överdrivet förtjust i blixten men hon är en snäll gammal dam så hon låg tålmodigt kvar.

Utöver det lyckades jag vinna en Iphone 3G på tradera. Fina grejer. Visst en gammal modell men för mig är det är uppgraderingen av dess like. Gud som jag sett fram emot att ha en Iphone eller mer precis att ha alla appar, fotoappar.

Kommentera

