Mitt första inlägg, min andra fototriss.

Tänkte starta min fotoblogg med en fototriss!

Så här kan det se ut när man går hem klockan ett på natten efter en riktigt trevlig kväll och kommer på att det skulle vara en cool fototriss att fotografera ”så här ser det ut där jag är” just då, med mobilkameran.

5 kommentarer on “Mitt första inlägg, min andra fototriss.”

  1. Eva skriver:

    Vilken rolig triss 🙂

  2. Pialotta skriver:

    Verkligen annorlunda ;)Men kul:)

  3. Jah Hollis skriver:

    Det blev ju en fin och originell triss.

  4. Janne skriver:

    Läckert och kreativt.

  5. Gammelsmurfen skriver:

    Mysigt med en helt annan typ bilder! Uppskattas 🙂


Kommentera

